Print Friendly and PDF

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Σοκολατάκια

Για να τους κακομαθαίνετε!!!

DSC_0072

Υλικά
700 γρ. σοκολάτα γάλακτος ή 200γρ. κουβερτούρα και 500 γρ. γάλακτος
300 γρ. coco pops δημητριακά (ή άλλα της επιλογής σας)
250 γρ. φουντούκια καβουρδισμένα και χονδροαλεσμένα


Εκτέλεση
Λιώνουμε όλη τη σοκολάτα σε μεγάλο μπολ πάνω σε μπεν μαρί.

DSC_0001

Όταν είναι έτοιμη αποσύρουμε από το μπεν μαρί και προσθέτουμε στο μπολ
τα υπόλοιπα 2 υλικά.Ανακατεύουμε καλά να ενωθούν.

DSC_0002

Βγάζουμε κουταλιές από το μείγμα πάνω σε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος.

DSC_0006

Μεταφέρουμε στο ψυγείο και αφήνουμε να στερεοποιηθούν τα σοκολατάκια.

DSC_0008

Τυλίγουμε με κομμάτια αλουμινόχαρτο.

DSC_0007

Διατηρούμε τα σοκολατάκια στο ψυγείο.

DSC_0069

Συνταγή της αγαπημένης μου φίλης Χρύσας.

7 σχόλια:

  1. Καλο μηνα γλυκια μου Αλεξανδρα!!εσυ μας κακομαθαινεις με τις απιστευτες δημιουργιες σου!παντα τετοια!περνα και απο το μπλογκ μου..το φτιαχνω σιγα σιγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλό μήνα Αλεξάνδρα μου!
    Υπέροχα τα σοκολατάκια σου,έχω τα υλικά και θα τα φτιάξω σήμερα-αύριο για να τα πάω επίσκεψη!
    Μπορώ να χρησιμοποιήσω ότι δημητριακά θέλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρυσούλα μου.
      Καλό μήνα να εχουμε.
      Μπορεις να βάλεις ό,τι έχεις αλλά τα coco pops είναι τα καλύτερα!!!


      Περιμένω εντυπώσεις Χρυσούλα.
      Καλή επιτυχία.
      Φιλάκια πολλά,
      Α.

      Διαγραφή
  3. Αλεξάνδρα, έχω μια απορία. Τα coco pops θα μαλακώσουν η θα μείνουν τραγανά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα coco pops ναι,μένουν τραγανά!!!
      Είναι φανταστικά σοκολατάκια χωρίς υπερβολή!!!!

      Καλή επιτυχία αν τα δοκιμάσεις,
      Α.

      Διαγραφή
    2. Σ ευχαριστώ πολύ. Θα τα κάνω σίγουρα!!! Αν θα τα δοκιμάσω είναι άλλη ιστορία...χαχαχα

      Διαγραφή
  4. εννοείται ότι τα έφτιαξα και είναι απίθανα...............
    η chocoholic της παρέας, Λίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...