Print Friendly and PDF

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Σοκολατένιες μπάρες Bounty

Φτιάξτε τις με τα χεράκια σας!

DSC_0037

Υλικά
85 γρ. ζάχαρη
50 γρ. βούτυρο
200 γρ. κρέμα γάλακτος
200 γρ. καρύδα


300 γρ. σοκολάτα γάλακτος για την επικάλυψη

Εκτέλεση
Βάζουμε τα 3 πρώτα υλικά σε κατσαρολάκι πάνω σε σιγανή φωτιά
για περίπου 5 λεπτά,να λιώσει η ζάχαρη

DSC_0061  

Όταν είναι έτοιμο,κατεβάζουμε από το μάτι και προσθέτουμε το ινδοκάρυδο.
Ανακατεύουμε καλά.

DSC_0062

Απλώνουμε το μείγμα σε παραλληλόγραμμο φύλλο,όσο το πάχος του
δείκτη μας και χαράσσουμε κομμάτια στο μέγεθος που θέλουμε.

DSC_0064
 
Βάζουμε το μείγμα στο ψυγείο να σφίξει για αρκετές ώρες.
Είναι καλύτερα να το αφήσουμε όλη τη νύχτα.
Λιώνουμε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί.

DSC_0082

Χωρίζουμε τα κομμάτια τις καρύδας και τα βουτάμε στη λιωμένη
σοκολάτα να καλυφθούν καλά παντού.

DSC_0083

DSC_0084 

Αραδιάζουμε σε δίσκο στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί και βάζουμε
στο ψυγείο να σφίξει η σοκολάτα.

DSC_0086

Διατηρούμε τα γλυκάκια στο ψυγείο.

DSC_0056

17 σχόλια:

  1. Τέλεια συνταγή!όπως όλες σου οι συνταγές Αλεξάνδρα μου σε χάσαμε γιά λίγο αλλά ευτυχώς σε ξαναβρήκαμε.Με αγάπη Δήμητρα από Κύπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Δήμητρα μου.
      Πολύ χαίρομαι που με βρήκες και πάλι.

      Σου εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  2. Αν και θέλει την "υπομονή" του και την "αναμονή" του είναι νόστιμο και δροσερό κερασματάκι, Αλεξάνδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ακριβώς τα λες Πηνελόπη μου.
      Το αποτέλεσμα όμως σε αποζημιώνει!!!

      Πολλά φιλάκια
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  3. Έχω μείνει άφωνη!Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου,
      να το δοκιμάσεις είναι τέλειο γλυκάκι!!!

      Καλό Σ/Κ
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  4. Ti anakoufisi pou se xanavrikame!!!Eixa xasei tin orexi gia mageiriki!Alitheia to lew!!!:)Kalimera apo Toronto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό απόγευμα από τη Θεσσαλονίκη!
    Άλλη τόση χαρά νοιώθω κι εγώ που διαβάζω αυτά που μου γράφεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Να'σαι καλά!!
    Φιλάκια πολλά
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μου ακούγετε μιας και μου αρέσει η καρύδα. Μπορώ να αντικαταστήσω την κρέμα γάλακτος με κάποιο άλλο υλικό μιας και έχω πιτσιρίκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλή μου φίλη.
      Δε θα σου το συνιστούσα,αν όμως επιμένεις βάλε αδυάλυτο εβαπορέ χωρίς να σου εγγυώμαι το αποτέλεσμα.


      Καλή επιτυχία αν τελικά το επιχειρήσεις...
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  7. Αλεξάνδρα με κρέμα κρετορε θα γίνουν λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι.

      Ναι, κι εγώ με KRE TORRE τις έφτιαξα!!!

      Φιλάκια
      Α.

      Διαγραφή
  8. ti einai to kretore paidia......den to exei parei to mati moy ......maria....euxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Το KRE TORRE είναι φυτική σαντιγί και υπάρχει στα ψυγεία των Σ/Μ μαζί με όλες τις υπόλοιπες κρέμες γάλακτος.

      Καλή συνέχεια,
      Α.

      Διαγραφή
  9. Αλεξάνδρα ήθελα να σε ρωτήσω αν ξέρεις πόσα κομμάτια βγάζουνε τα σοκολατάκια bounty με αυτές τις αναλογίες δοσολογίας. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντι μου ακριβώς δεν μπορώ να σου πω γιατί δεν θυμάμαι κιόλας...όμως αρκετά!
      Ανάλογα πάντα με το μέγεθος που θα κόψεις!!!
      Καλή επιτυχία είναι πολύ νόστιμα θα δεις...
      Α.

      Διαγραφή
  10. Αλεξάνδρα μου ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση, θα τα φτιάξω για να κεράσω για τη γιορτή του άντρα μου για αυτό σε ρώτησα πόσα κομμάτια βγαίνουν. Όσο για την νοστιμιά τους είμαι σίγουρη!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...